SIRI MI GORENG ITALI VIT PASTI MENYERLAHKAN HARI NATAL ANDA

Image
Rawang, 10 December 2021 - Hai, Pencinta Mi Vit! Ayuh sambut bulan Disember dengan meriah kerana kita pasti merasai semangat percutian! Krismas akan datang dan tidak ada kaedah yang lebih hebat untuk menikmati musim riang ini selain dengan beberapa makanan dan pastri Krismas. Tambahan pula, tiada apa-apa yang terngiang-ngiang dalam sorakan yang meriah seperti hadiah dan makanan Krismas, jelas sekali! Tahukah anda Vit Makanan (Kuala Lumpur) Sdn Bhd bermula sebagai syarikat perdagangan makanan pada tahun 1975 dan secara beransur-ansur menceburi industri mi segera. Sejak pengembangan dan dengan orang yang terbaik dalam tangan, keupayaan dan sumber kami telah memperkasakan kami lebih dekat untuk menjadi pakar mi pilihan dunia yang menandakan piawaian global dalam nilai pemakanan, kualiti dan perkhidmatan. Krismas ialah musim yang ajaib dan dengan membeli produk Vit, anda benar-benar dapat merasakan jiwa Krismas! Vit's Noodles dengan sukacitanya akan memperkenalkan kepada anda tentang s

WORDLESS WEDNESDAY - 7 TUMBUHAN KARNIVOR PALING GANAS DI DUNIA

Assalamualaikum semua

NEPENTHES (TROPICAL PITCHER PLANTS)

VENUS FLY TRAP (DIONAEA MUSCICAPULA)

BUTTERWORTS (PINGUICULA)

SUNDEWS (DROSERA)

TANAMAN KOBRA ATAU CALIFORNIA PITCHER PLANT (DARLINGTONIA)

WATERWEEL PLANT (ALDROVANDA)

PORTIGUESE SUNDEW (DROSOPHYLLACEAE LUSITANICUM)

Comments

  1. Nice sharing, tak pernah tahu kewujudan tumbuhan karnivor paling ganas di dunia ni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun baru tau lepas baca buku fakta pelajar hehe

      Delete
  2. Fuhhh rupa pun pokok tu pun buat kita ingin menjauhkan diri. Better be careful kan. Tq share!

    ReplyDelete
  3. Masa study Biology puas nak mengingat nama famili genus semua. Suka juga baca info tntng tumbuhan dan haiwan

    ReplyDelete
  4. Wow, this is indeed very interesting sharing.. good to know and I really love your Wordless Wednesday posting. that make me eagerly and looking forward for your next Wednesday posting each week.. :) keep it up sis.. (Y)

    ReplyDelete
  5. Woweee ganas eh? Tau ada 2 jenis tumbuhan je yang karnivor.thank you share ni

    ReplyDelete
  6. pkok pun bole nampak macam karvinor alein macam dalam filem. good to know all of these!

    ReplyDelete
  7. Gambar no,bor tu macam onster ekkk..
    Tai yang last tu adoiii geli oii.. meremangggg

    ReplyDelete
  8. wah banyak rupanya plants yang unik kat dunia ni. Hebatnya kebesaran Allah yang menciptakan hambaNya pelbagai species

    ReplyDelete
  9. nampak ganaz semua tumbuhan nie walaupun hanya sekadar tumbuhan. agaknya dunia serangga mesti takut dgn tumbuhan2 nie

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

TRANS NANING TRAIL, TAMPIN, NEGERI SEMBILAN TRIP DAYHIKE

SERONOK HIKING BUKIT BEREKEH & LATA PENYEL, SUNGAI SIPUT PERAK

RESEPI CUCUR SAYUR VIRAL

Followers