Ad Code

PEK SEGERA VIT'S ITALIAN MI GORENG CARBONARA SESUAI UNTUK TRAVEL

Assalamualaikum semua,

Setiap kali travel, especially ke negara yang susah nak cari makanan halal, saya memang akan bawak makanan segera yang mudah nak sediakan. Kalau beli grocery saya mesti akan check produk makanan terbaru pek segera, kalau bawak dari Malaysia lebih mudah, selain jimat, pek makanan segera di Malaysia lebih banyak pilihan. Rupanya Vit's dah ada pek mi segera yang terbaru, tadaaaaaaaa... Vit's Italian Mi Goreng Carbonara !! Tengok packaging sangatlah menari, mari kita cubaaaa..

Kalau korang peminat carbonara, korang kena cuba Vit's Italian Mi Goreng Carbonara ni. 

Arahan sangat lengkap dan mudah, siap dah ditulis ikut urutan nombor. Sangat memudahkan pembeli.


Dalam pek ni dah disediakan garfu dan perencah. Memang sesuai sangat untuk bawak travel ni


Isi air panas dulu, jangan penuh sangat tau nanti susah nak tutup sebab wap panas tu nanti naik ke atas.


Agak-agak mi dah lembut korang koyakkan je bahagian tepi tu untuk buang air panas


Saya paling suka inovasi Vit's untuk koyakkan bahagian tepi tu, sangat memudahkan kita sebagai pembeli. Tak perlu nak tapis mi lagi, terus keluarkan air je. Bila korang dah keluarkan air, masukkan perencah ke dalam pek dan goncangkan je, sangat-sangat mudahkan. Boleh jugak kalau nak gaulkan dengan garfu bagi perencah tu merata.



Tadaaaaa, Vit's Italian Mi Goreng Carbonara saya dah siap. Sebab saya masak di rumah saya platingkan dengan sosej jumbo garlic memang mengancam la rasa dia. Kalau perencah tu lagi banyak mesti lagi sedap sebab saya ni sejenis yang suka spices. 

Korang dah try? Komen tauuuu....

Post a Comment

0 Comments