Ad Code

SIRI MI GORENG ITALI VIT PASTI MENYERLAHKAN HARI NATAL ANDA


Rawang, 10 December 2021 - Hai, Pencinta Mi Vit! Ayuh sambut bulan Disember dengan meriah kerana kita pasti merasai semangat percutian! Krismas akan datang dan tidak ada kaedah yang lebih hebat untuk menikmati musim riang ini selain dengan beberapa makanan dan pastri Krismas. Tambahan pula, tiada apa-apa yang terngiang-ngiang dalam sorakan yang meriah seperti hadiah dan makanan Krismas, jelas sekali!


Tahukah anda Vit Makanan (Kuala Lumpur) Sdn Bhd bermula sebagai syarikat perdagangan makanan pada tahun 1975 dan secara beransur-ansur menceburi industri mi segera. Sejak pengembangan dan dengan orang yang terbaik dalam tangan, keupayaan dan sumber kami telah memperkasakan kami lebih dekat untuk menjadi pakar mi pilihan dunia yang menandakan piawaian global dalam nilai pemakanan, kualiti dan perkhidmatan.


Krismas ialah musim yang ajaib dan dengan membeli produk Vit, anda benar-benar dapat merasakan jiwa Krismas! Vit's Noodles dengan sukacitanya akan memperkenalkan kepada anda tentang siri Itali baharu kami yang pastinya akan meningkatkan keinginan mee segera anda.

Aglio Olio ialah hidangan pasta Itali tradisional dari Naples, Itali. Biasanya dimasak dengan hanya minyak zaitun dan bawang putih, Aglio Olio adalah wangi dan hidangan pasta klasik. Anda patut mencuba perisa Itali Mi Goreng Aglio Olio Vit yang sedap, kami yakin.

Jika anda lebih suka sos pasta berasaskan tomato, Vit juga mendapatkannya dalam perisa Bolognese! Dibuat dengan tomato segar, bawang putih dan herba, Mi Goreng Bolognese Itali Vit baharu mereka akan menjadi makanan keselesaan kanak-kanak atau orang dewasa.


Oleh itu, kami ingin mengambil kesempatan ini untuk mempersembahkan kepada anda produk baharu kami “Vits Italian Mi Goreng Carbonara” yang menampilkan produk eksklusif untuk anda rasai dan nikmati. Vits Italian Mi Goreng Carbonara ialah menu terbaru siri Vits Italian Mi Goreng. Mi Goreng Carbonara Italinya adalah gabungan Mi Goreng yang diinspirasikan oleh menu Itali klasik. Memperkenalkan Vits Italian Carbonara terbaru daripada Vits yang diperbuat daripada keju, ham ayam, mentega, kepingan cili dan krim menambah aura masakan Itali. Rasanya sama sedap seperti di Itali. Vits Italian Carbonara Fried Noodles bebas bahan pengawet dan pewarna tiruan.

Rasa masakan klasik yang akan memuaskan hati anda dan penyediaan resipi mudah dan asli. Sesuai untuk anda yang mementingkan masa dan aroma masakan Itali sebenar. Anda boleh membuat Mi Goreng gaya Itali yang lazat dalam hanya empat atau lima langkah di rumah untuk memenuhi keinginan makanan Itali anda.

Anda boleh yakin bahawa mi segera gaya Itali ini akan menjadi hidangan kegemaran baharu anda kerana harganya yang berpatutan.


Pernah mengidam makanan keselesaan kegemaran anda? Anda tahu di mana untuk membeli? Promo hanya Rm 5.95 sahaja di Shopee dan Lazada.

Kini anda boleh merebut Mee Segera Siri Itali yang pertama dan satu-satunya daripada @vits_malaysia. Produk boleh didapati dalam talian dan kedai Aeon pada masa ini.

#vitsnoodles #vitsitalianmigoreng #vitsmalaysia

Post a Comment

2 Comments

  1. fav ni.. kita selalu juga restock brand ni.. mmg sangat puas hati

    ReplyDelete
  2. Dah pernah beli dah. Mmg sedap rasa dia. Tempt sy susah sikit nk dpt. mungkin area pedalaman. Nanti nk carilah. Dah lma xbeli

    ReplyDelete