Ad Code

SAFI YOUTH GOLD BERKESAN HILANGKAN DAGU BERLAPIS DALAM 15 MINIT

Assalamualaikum semua

Bila dah berusia,
Pemakanan pun tak jaga,
Dagu berlapis bermaharajalela..

Inilah saya sebelum bertemu SAFI YOUTH GOLD, bila dah guna, terusss jatuh cinta. Dah semakin berusia ni, bukan pemakanan je kena jaga, kulit wajah pun perlukan penjagaan yang baik. Kulit kendur memang tak lari bila usia makin meningkat ni kan. Jangan risauuuu, meh sini nak rekomen produk terbaik untuk kulit wajah korang.

SAFI Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum dan Lifting 24K Serum Cleanser akan menganjalkan kulit korang dan kelihatan lebih muda dari usia sebenar. Siri SAFI Youth Gold ini juga dapat :

✅Mengurangkan dagu berlapis sehingga 50%
✅Diformulasi dengan Teknologi Golden C Lift iaitu Vitamin C dan emas 24K
✅Ianya ringan dan pantas meresap
✅Gabungan Golden C san Ceramide 7 dimensi dapat meremajakan kulit wajah (lebih anjal dan menegangkan kulit)
✅Melindungi dan menghaluskan kulit serta memperbaiki kulit rosak


SAFI Youth Gold Lifting 24k Serum Cleanser 150ml

Pembersih yang diselitkan serum emas 24K yang lembut dan menegangkan dengan bahan aktif memulihkan keremajaan Triple Gold, Asid Super Hyaluronic Acid dan Anti PM2.5 yang membersihkan secara lembut sambil melembapkan dan menegangkan kulit untuk kulit yang licin, lembap dan lebih tegang.

Teknologi Golden C-Lift menggabungkan bahan penentang usia yang maju dan berkuasa, bahan yang ada dalam pembersih wajah ini iaitu Golden C dan Nano Gold 24K dapat memberikan penembusan secara berkesan ke dalam lapisan kulit untuk membaiki mikro, menyerikan dan menaikkan kulit yang menua, memastikan ia kekal muda, tegang dan lebih anjal.

Antara fungsi bahan di dalam Youth Gold Lifting 24k Serum Cleanser:

Golden C - Antioksida super yang melindungi kulit daripada penceroboh luaran yang berbahaya dan membaiki mikro struktur kulit dengan menggalakkan penjanaan semula kulit.

Nano Gold 24K - Mengembalikan keanjalan dan menghaluskan tekstur kulit dengan berkesan untuk kulit yang anjal dan terangkat.

Triple Gold - Melindungi kulit daripada kerosakan radikal bebas, menggalakkan keanjalan kulit dan memberikan kulit berseri muda.

Super Hyaluronic Acid - Mengunci kelembapan kulit secara berkesan, menghidrat secara intensif dari dalam dan meningkatkan keanjalan kulit untuk kulit yang terhidrat dan melenting.

Formulasi Youth Gold Lifting 24k Serum Cleanser ini TIADA SLS/SLES, TIADA SABUN, TIADA ALKOHOL, TIADA PARABEN, TIADA MINYAK MINERAL, TIADA UJIAN HAIWAN, TIADA BAHAN TERBITAN HAIWAN.

SAFI Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum 30ml

Formula serum dengan tekstur yang ringan diperkaya dengan Duo Age-Correcting Actives of Golden C dan Ceramide 3 yang betindak untuk memberikan pembaharuan Keremajaan Kulit 7D dengan menganjalkan kulit, mengurangkan garis halus dan kedutan, meningkatkan kelembapan kulit, melindungi kulit daripada pengoksidaan, meningkatkan kehalusan kulit dan membaiki kulit yang rosak. Berdasarkan ujian saintifik dan klinikal., hasil penganjalan boleh dilihat seawal 15 minit untuk kulit yang muda, tegang dan terangkat

Formulasi teknologi Golden C-Lift yang digunakan mampu meremajakan kulit wajah TIADA ALKOHOL, TIADA PARABEN, TIADA MINYAK MINERAL, TIADA UJIAN HAIWAN, TIADA BAHAN TERBITAN HAIWAN


Tekstur pencuci wajah dan serum pun sangat ringan dan mudah meresap ke dalam kulit. Korang boleh tengok video di bawah.

Korang boleh dapatkan SAFI Youth Gold Cleanser dan Golden C Duo Serum di farmasi berdekatan (Watsons, Guardian, AEON Wellness dan Caring)




Info lanjut berkenaan SAFI Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum boleh layari laman media sosial di bawah

Instagram - @safimalaysia
Facebook - @SAFI.My
Twitter - @SAFImalaysia
Youtube – SAFI Malaysia

#SafiYouthGold #SafiMalaysia #SkincareMalaysia

Post a Comment

9 Comments

  1. Wow!!!!!!!!!! This product sounds amazing! Maybe I should try it too for my chin. Thank you for sharing your review with me.

    ReplyDelete
  2. Tak pernah cuba produk terbaru Safi ni lagi. Tapi kebanyakan produk Safi memang best. Eiza guna Micellar Water Safi. Sesuai dengan kulit wajah.

    ReplyDelete
  3. seriuslah??? memang tak dinafikan sejak berat badan naik ni banyak je part2 yang dah bertambah especially bawah dagu...hihihi. Maybe boleh cuba tq sharing...

    ReplyDelete
  4. Kak Nina dah cuba dan dah nak habis dah. Love it! Kulit muka lembab, lembut, moist je...

    ReplyDelete
  5. Wah, ini memang patut dicuba. Untuk dagu berlapis terutama. Memang bagian bawah dagu yang paling susah.

    ReplyDelete
  6. Serius la boleh kurangkan dagu berlapis. Awesome gile produk Safi kali ni. nak try produk Safi yang lainnya lah nanti.

    ReplyDelete
  7. Wah lama betul xguna safi.. Skrg ada yg youth gold ya.. Bkn cm safi rania ke sbb packaging sama..

    ReplyDelete
  8. Baca ni buat Nell nak g grab Safi Gold terus wor! I need this so badly since dia boleh mengurangkan dagu berlapis dan kembalikan keremajaan wajah kita! So important to amalkan awal so better care kan..

    ReplyDelete
  9. Wombat wallet eos pakai id 12 angka pastu kejadah memo tak ada mcam mna nk hantar hilang terus eos aku cilake dari binance ke eos wombat 50usd hangus

    ReplyDelete