SIRI MI GORENG ITALI VIT PASTI MENYERLAHKAN HARI NATAL ANDA

Image
Rawang, 10 December 2021 - Hai, Pencinta Mi Vit! Ayuh sambut bulan Disember dengan meriah kerana kita pasti merasai semangat percutian! Krismas akan datang dan tidak ada kaedah yang lebih hebat untuk menikmati musim riang ini selain dengan beberapa makanan dan pastri Krismas. Tambahan pula, tiada apa-apa yang terngiang-ngiang dalam sorakan yang meriah seperti hadiah dan makanan Krismas, jelas sekali! Tahukah anda Vit Makanan (Kuala Lumpur) Sdn Bhd bermula sebagai syarikat perdagangan makanan pada tahun 1975 dan secara beransur-ansur menceburi industri mi segera. Sejak pengembangan dan dengan orang yang terbaik dalam tangan, keupayaan dan sumber kami telah memperkasakan kami lebih dekat untuk menjadi pakar mi pilihan dunia yang menandakan piawaian global dalam nilai pemakanan, kualiti dan perkhidmatan. Krismas ialah musim yang ajaib dan dengan membeli produk Vit, anda benar-benar dapat merasakan jiwa Krismas! Vit's Noodles dengan sukacitanya akan memperkenalkan kepada anda tentang s

KEMPEN BENDERA PUTIH x VITS

Assalamualaikum semua

Sepanjang PKP/PKPD di Malaysia, seluruh rakyat menyokong kempen mengibarkan bendera putih. Vit's juga tidak terkecuali untuk sama-sama membantu keluarga yang terkesan. Jom kita hebahkan Kempen Bendera Putih x Vits, agar lebih ramai mendapat manfaat dari bantuan ini. 

Satu lagi saya nak pesan, jangan malu untuk memohon bantuan. Kita semua perlu saling membantu di saat pandemik ini. Semua orang terkesan, tapi percayalah ramai yang sudi menghulurkan tangan di saat kita kehilangan punca pendapatan. Apapun jangan pendam dan harung kesedihan sendiri, kongsi dan kibarkan bendera putih, agar jiran dan pihak berwajib tahu kita dalam kesusahan. Pandemik ini kita harungi bersama. insha'Allah

MOHON HEBAHKAN KE GROUP SEBELAH. INSYAALLAH KITA SAMA-SAMA DAPAT MEMBANTU.

Kempen Bendera Putih x Vits
Kibarkan bendera putih di hadapan rumah anda jika memerlukan pertolongan dalam kelangsungan hidup semasa tempoh PKP bagi yang terkesan. Jangan malu dan jangan segan. Vits Rangers akan berikan bantuan makanan di rumah anda.

Vits Rangers akan membuat rondaan pada 2 Julai 2021 dan 3 Julai 2021 jam 10 pagi sehingga 4 petang di dalam lingkungan 10km sekitar Rawang seperti berikut:

Taman Tun Teja
Taman Mawar Rawang
Taman Setia Rawang
Taman Bersatu
Taman Tun Perak
Taman Pelangi
Taman Pinggiran Pelangi
Taman Rawang Idaman
Taman Garing
Taman Rawang Tin
Taman Rawang Perdana
Taman Rawang Jaya
Taman Bukit Rawang Jaya
Bandar Tasek Puteri
Kampung Kenanga
Kampung Melayu Batu 16


#kibarbenderaputih
#vitsrangers
#vitsnoodles


Comments

  1. Bagusnyaaa, ramai dah start join untuk beri sumbangan dalam kempen ni. Kadang tak semua nampak susah kan.

    ReplyDelete
  2. Baguslah inisiatif yang dijalankan oleh pihak Vit's. Give back to the public. Moga dapat ringankan beban mereka yang terkesan.

    ReplyDelete
  3. Saya sokong #KempenBenderaPutih nie. Kita tak tau apa jadi dalam rumah orang kan - kita bantu mana boleh. Bagus dah banyak syarikat mula melibatkan diri. Ahli politik mana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengah makan durian agaknya, opsss hahahahha

      Delete
  4. Alhamdulillah ramai memberi bantuan. Semoga dipermudahkan. Harap mereka yang memerlukan tidak segan silu untuk menerima bantuan. Kita jaga kita.

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah, gembira tengok ramai yang menyahut kempen Bendera Putih ni. Semoga inisiatif ini diterima orag ramai dan berjaya kelak :)

    ReplyDelete
  6. Tahniah buat Vits atas keprihatinan terhadap mereka yang memerlukan pada saat pendemik ni melanda. Moga lebih byk syarikat yang sudi ikut jejak vits ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya kita perlukan lebih banyak syarikat sertai kempen ini

      Delete
  7. Rasa terharu kan bila tgk rakyat saling membantu dlm masa2 mcm ni. Mmg betul2 kita jaga kita.

    ReplyDelete
  8. Bagus initiative from Vits, time macam ni kita kena prihatan dan kalau boleh membantu lah.

    ReplyDelete
  9. yeah!! I have read about this involvement by Vits, also added it to my blog post of white flag movement :) cheers, siennylovesdrawing

    ReplyDelete
  10. Suka inisiatif macam ni, walaupun tak banyak tapi sangat membantu keluarga yang memerlukan. kuddos!

    ReplyDelete
  11. bagus vits ni! ambil peluang yang ada untuk buat kebajikan. harap orang ramai yang terkesan boleh la ambil tanpa perlu malu dan segan. insyallah sangat bermanfaat

    ReplyDelete
  12. Bagus juga inisiatif yg diusahakan oleh vits, kita bantu mereka yg memerlukan

    ReplyDelete
  13. Alhamdulilah, masih ada yang peduli.. harap dapatlah membantu mereka yang benar-benar memerlukann..

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah. semoga dengan usaha ni dapat membantu ramai orang yang sangat memerlukan amin

    ReplyDelete
  15. Suka sangat inisiatif macam ni kita support 100%

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

TRANS NANING TRAIL, TAMPIN, NEGERI SEMBILAN TRIP DAYHIKE

SERONOK HIKING BUKIT BEREKEH & LATA PENYEL, SUNGAI SIPUT PERAK

RESEPI CUCUR SAYUR VIRAL

Followers