SIRI MI GORENG ITALI VIT PASTI MENYERLAHKAN HARI NATAL ANDA

Image
Rawang, 10 December 2021 - Hai, Pencinta Mi Vit! Ayuh sambut bulan Disember dengan meriah kerana kita pasti merasai semangat percutian! Krismas akan datang dan tidak ada kaedah yang lebih hebat untuk menikmati musim riang ini selain dengan beberapa makanan dan pastri Krismas. Tambahan pula, tiada apa-apa yang terngiang-ngiang dalam sorakan yang meriah seperti hadiah dan makanan Krismas, jelas sekali! Tahukah anda Vit Makanan (Kuala Lumpur) Sdn Bhd bermula sebagai syarikat perdagangan makanan pada tahun 1975 dan secara beransur-ansur menceburi industri mi segera. Sejak pengembangan dan dengan orang yang terbaik dalam tangan, keupayaan dan sumber kami telah memperkasakan kami lebih dekat untuk menjadi pakar mi pilihan dunia yang menandakan piawaian global dalam nilai pemakanan, kualiti dan perkhidmatan. Krismas ialah musim yang ajaib dan dengan membeli produk Vit, anda benar-benar dapat merasakan jiwa Krismas! Vit's Noodles dengan sukacitanya akan memperkenalkan kepada anda tentang s

GIVEAWAY RAYA BERSAMA SHIDA REDZUAN BLOG

Assalamualaikum semua

Giveaway dari kak Shida. Click banner to join.

"Perasaan menyambut bulan Ramadhan dan Syawal yang bakal tiba tidak lama lagi."

Bulan Ramadhan Bulan Mulia,
Sayu Hati Tanpa Keluarga,
Tak Lama Lagi Kita Berpuasa,
Moga Keluarga Dapat Bersama.

Perasaan nak sambut bulan Ramadhan dan Syawal tahun ni bercampur baur. Rasa happy sebab tahun pertama nak berpuasa bersama suami dalam masa yang sama sedih sebab dah lama tak jumpa mak, dan potensi untuk berpuasa dengan mak pun macam tipis je. Risau pun ye jugak, sebab mak seorang diri di kampung, faham-fahamlah orang tua, taknak tinggal kampung halaman. Setiap kali Ramadhan, terus ingat pada arwah ayah, sayu hati ini, ayah pergi menghadap Pencipta bulan Syaaban, saat kita dah semakin hampir dengan Ramadhan. Apapun semua perasaan ini tak dapat dibandingkan dengan perasaan penuh syukur pada Allah, atas semua kurniaanNya. Moga-moga kita dapat bertemu Ramadhan dan Syawal tahun ini. Aamiin

Selamat datang Ramadhan!

Comments

  1. Good Luck Bae Roslan, OM datang dari segmen yang sama.

    http://www.ombakbergigi.com/2021/03/giveaway-raya-bersama-shida-radzuan-blog.html

    ReplyDelete
  2. Selamat berjaya. Siap berpantun.

    ReplyDelete
  3. Good luck dear🌹🌹
    Selamat menyambut bulan Ramadhan al mubarak tak lama lagi🌹🌹

    ReplyDelete
  4. singgah dri GA yg sama..goodluck!

    https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2021/03/giveaway-raya-bersama-shida-radzuan-blog.html

    ReplyDelete
  5. Salam Bae :)
    shida blogwalking kepada peserta-peserta GA shida.
    Rasa sayu juga baca luahan hati bae..mudah-mudahan ada jalan utk puasa bersama kat kampung tu. Shida juga risau jika mak sorg2 kat kmpg tu lg2 dibulan puasa. Selalu call mak tanya khabar k :) Take care & terima kasih sudi join Giveaway Raya Bersama SRB <3

    ALL THE EBST!

    ReplyDelete
  6. Senarai Pemenang dah keluar ya :)
    Boleh semak, Tahniah kepada semua peserta!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

TRANS NANING TRAIL, TAMPIN, NEGERI SEMBILAN TRIP DAYHIKE

SERONOK HIKING BUKIT BEREKEH & LATA PENYEL, SUNGAI SIPUT PERAK

RESEPI CUCUR SAYUR VIRAL

Followers