Ad Code

EKSKLUSIF CABUTAN BERTUAH VITS KINI KEMBALI LAGI

Assalamualaikum semua

14 Oktober 2020 bermulalah #wfh untuk rakyat Selangor termasuk lah saya. Biasanya 6.30 pagi dah keluar untuk mencari sesuap nasi, ecewahh haha, tapi harini dapat bersenang-senang sebelum mula kerja 7.45 pagi. Since tak perlu keluar rumah, saya pun masak sarapan maggi goreng guna maggi VIT'S, sedap sangat sebab maggi VIT'S ni lembut je, rasa pun lain dari maggi brand lain, cuma takda perencah je. Dok makan VIT'S pagi ni, teringat pula program cabutan bertuah yang dianjurkan oleh VIT'S.


Kalau korang nak tau VIT'S ni dah bertapak di Malaysia sejak 1975 tau, dah 45 tahun tu, semestinya brand yang dipercayai rakyat Malaysia. Berbalik pada program cabutan bertuah tu, VIT'S telah berkolaborasi bersama sebuah pasaraya terbesar di Malaysia iaitu AEON. Program VIT'S AEON CABUTAN BERTUAH yang telah berlangsung sebelum ini dari tarikh 13 Ogos hingga 16 September 2020 telah berjaya di menangi oleh sermai 54 pemenang. Apa yang anda perlu lakukan adalah dengan hanya membeli produk VIT'S dari Pasaraya AEON seluruh Malaysia dan imbas kod yang terdapat di paket. Nombor bertuah akan di cabut secara live di Facebook Vits pada setiap hari Khamis jam 12 tengahari. Tahniah buat 54 pemenang Program VIT'S AEON.


Rugi kan pada yang tak menyertai program ni, tapi jangan kecewa sangat kalau dah terlepas tawaran hebat tu sebab VIT'S mendengar luahan hati korang tu. Demi korang yang sentiasa menyokong VIT'S selama 45 tahun ini, VIT'S sekali lagi telah melancarkan program cabutan bertuah ini untuk musim kedua.


VIT’S EXCLUSIVE LUCKY DRAW bakal bersiaran langsung pada waktu yang sama iaitu pada jam 12 tengahari setiap hari Khamis di Facebook Page Vits. Pelbagai hadiah menarik untuk anda menangi setiap minggu. Apa yang anda perlu lakukan adalah:

  1. Dapatkan produk 2 pek Vits Italian Mi Goreng Bolognese dan Aglio Olio di pasaraya terdekat anda atau secara onlinE.
  2. Scan QR code untuk sertai cabutan bertuah ini.
  3. Isi infomasi di dalam boring tersebut
  4. Nyatakan 5 angka bertuah anda
  5. Masukkan resit pembelian 2 produk VITS ITALIAN MI GORENG
  6. Nantikan setiap Khamis di facebook live untuk undian secara live.

Senang je kan nak sertai program VIT'S EXCLUSIVE LUCKY DRAW ni kan, jom la sertain program ni mana lah tau rezeki korang kan, Hadian pun best-best tau. Meh sini nak bagitau apa hadiah yang korang akan dapat jika berjaya menjadi pembeli bertuah.


Hadiah untuk Vits Exclusive Lucky Draw adalah seperti berikut:

Grand Prize: Vespa Sprint 150

1st Prize: Iphone 11 Pro Max / Samsung Galaxy Z Flip

2nd Prize: Nintendo Switch / Realme 6 Pro

3rd Prize: Buffalo Pro Chef Plus Air Fryer / Toros 6L Pressure Cooker

Consolation Prize: MiGor Facemask + Vit’s Italian Mi Goreng Series

Hadiah yang ditawarkan semua best-best, Grand prize dapat Vespa tu, boleh la merempit je lepas ni kan, jimat minyak dan tol haha Peraduan cabutan bertuah ini akan dilangsungkan sehingga 26 November ini di mana semua orang berpeluang untuk memenangi hadiah yang menarik cabutan bertuah bernilai sehingga RM 20,000.00. Jom la sertai program cabutan bertuah ni, mudah-mudahan ada rezeki kita nak dapat hadiah-hadiah tu kan.

Tuah ayam nampak di kaki,
Tuah manusia Allah je yang tahu,
Tapi haruslah cuba dulu.

Ha sebelum beli VIT'S tu boleh tengok video bawah ni, resepi untuk masak VIT'S, alang-alang pi beli VIT'S boleh beli bahan-bahan lain sekali kan, barulah sedap menyengat hanya dengan VIT'S. Good luck semua!

Post a Comment

47 Comments

  1. Suka jugak makan Vits ni so alang2 makan n beli baik join sekali cabutan bertuah ni kan

    ReplyDelete
  2. wah..menariklah. Tak pernah lagi cuba jenama Vits ni. Boleh join contest ni, mana tahu menang kan.hehe

    ReplyDelete
  3. Menarik tu sambil makan megi boleh menang cabutan bertuah. Agak lumayan

    ReplyDelete
  4. Dah 45 tahun bertapak di Malaysia, wahhh kena cari MiGor brand ni la kat AEON nanti..boleh join contest musim kedua ni.. menarik hadiah2nya.. :)

    ReplyDelete
  5. Rawlins tertarik betul dengan iPhone tu. Ok la - nak try nasib la mana tau bertuah kan.

    ReplyDelete
  6. Elok sangat ni, membeli buat stok sekali masak makan dan menangi hadiah...perghh siapa sangka kann, kot laaa rezeki kita.. nampak sedap pun ya mee Vits ni laa..

    ReplyDelete
  7. Vits ni akak selalu nampak orang join contest. Tapi akak tak pernah beli. Nanti nak tengok kat pasaraya rumah akak ni. Tq share!

    ReplyDelete
  8. Wahhh menarik betul senarai hadiah2 nya tu. sy lebih tertarik dgn iphone 11 pro max. Hahahaha. Aduii nampak spaghetti malam2 mcm nie jadi laparlah pulakkk

    ReplyDelete
  9. bila baca ni baru perasan dekat rumah pun ada produk Vits hahaah lupa nak masak! memang sedap kan! boleh masak macam-macam .

    ReplyDelete
  10. wow i am really interested in this draw. the prizes are great!

    ReplyDelete
  11. Ramai yang kata jenama Vit ini sedap, tapi dekat Tanjung Malim susah sket nak cari. Kalau yanie nak beli kena ke Aeon Rawang paling dekat.

    ReplyDelete
  12. Nak juga nak menang hadiah tapi kalau cabutan bertuan ni kita sentiasa tak ada tuah hehehe tengok jer lah orang lain menang wakakakkaka... Good luck semua yang sertai..

    ReplyDelete
  13. memang menarik lah! ada cabutan bertuah, bolehlah menang hadiah lumayan. saya suka produk vits sebab harga yg berpatutan dan rasa yg sedap. :)

    ReplyDelete
  14. Tak pernah cuba produk Vits ni. Lepas ni mungkin boleh la cari

    ReplyDelete
  15. Tak pernh beli lagi vits ni.. Wah ade contest. Hhadiah best. Siapa kaki contest bolehla join ni

    ReplyDelete
  16. Vits jenama feveret sejak dok asrama. Suka makan , tp kali ni boleh la join cabutan bertuah ni kan.. alang2 dah feveret 😊

    ReplyDelete
  17. Menariknya maggi dia tu. Terliur tengok. Ada masa nanti bolehla join lucky draw dia

    ReplyDelete
  18. Wow lumayan nyer hadiah hadiah contest ni, nanti sis nak beli mee goreng untuk masak kat rumah.

    ReplyDelete
  19. Yg spagetti ni mmg sedap. Walaupun pelik ms mula nak cuba. Tapi dah cuba mmg puas hati

    ReplyDelete
  20. Woww.. mantap hadiah yang disediakan. Kena join juga ni. Nak cuba guna mi Vits ni nanti la

    ReplyDelete
  21. AM mmg sentiasa refill produk vits kat rumah.. suka kenyal mee nya.. ada cabutan bertuah boleh la AM try.. mana tau rezeki kan..

    ReplyDelete
  22. First time dengar jenama Vits ni. Nak try jugaklah lepas ni, mana tahu bertuah menang hadiah pulak kan. Hehe... Thanks for sharing

    ReplyDelete
  23. Wah.. nti blhlah beli Vits klu nak join and mng cabutan bertuah

    ReplyDelete
  24. Nanti nak kena cuba ni product Vits. memang x pernah makan lagi sebelum ni. nampak macam best

    ReplyDelete